Kursy pozycjonowania stron

Zakres szkolenia

Szkolenie jest prowadzone na przykładzie stron wybranych przez trenera lub wskazanych przez słuchaczy.

W trakcie spotkania omawiane są najistotniejsze oraz drugorzędne czynniki związane z optymalizacją serwisu (w tym SEO copywriting), jak też wskazywane są najczęstsze błędy w pozycjonowaniu oraz błędne hipotezy.

Duża część kursu koncentruje się na aspektach związanych z tworzeniem silnych i bezpiecznych linków pozycjonujących, wskazywaniem metod i miejsc linkowania oraz pomysłach na zaplecze.

Omawiane są także czynniki związane ze sztuczną inteligencją w algorytmach Google oraz zasady analizowania konkurencyjnych serwisów w celu poznania ich metod pozycjonowania oraz słów kluczowych.
 
Sprawdź terminy i ceny


Na kursantów czeka również kilka ćwiczeń oraz certyfikat (opcjonalnie egzamin), a także lista bezpłatnych stron/programów wspierających pozycjonowanie.

Po ukończonym kursie jego uczestnicy mają prawo do bezpłatnych miesięcznych konsultacji.

Kurs może być realizowany również w wersji online oraz zostać poszerzony o dodatkowe bloki szkoleniowe, jak np. tworzenie cenników dla klientów zainteresowanych zleceniem pozycjonowania lub pisanie skutecznych opisów reklamowych (meta-tag Description) bądź pozycjonowanie obrazków, zdjęć i filmów.

Szkolenia prowadzi nasz partner, Eurobrand, najstarsza polska firma oferująca kursy pozycjonowania stron w Google - sprawdź terminy i ceny  lub umów się na szkolenie indywidualne.

Istnieje również możliwość podjęcia współpracy z Eurobrandem po ukończeniu szkoleń.

Istnieje również opcja bezpłatnego przeszkolenia dla osób bezrobotnych.

Usługa w formie otwartej jest realizowana w wielu miastach (Wrocław, Warszawa, Gdańsk, Poznań, Katowice, Kraków), jak też indywidualnie w miejscu wybranym przez słuchacza lub przez Internet.
Kursy pozycjonowania
rozwiń mapę